КП “ПОСЛУГА” ПРИЛУЦЬКОЇ МР ПОВІДОМЛЯЄ ПРО ЗМІНУ ВАРТОСТІ ПОСЛУГ (плати за надані послуги з перевезення та захоронення твердих побутових відходів)За додатковою інформацією звертатися: тел. (050) 635-80-44 – абонентський відділ; тел. (066) 844-17-12 – економічний відділ.
Шановний абонент!
Для здійснення в подальшому своєчасної проплати, використовуйте абонентську книжку, вказуючи особовий рахунок, що зазначений у квитанції в правому верхньому куті. Щоб уникнути заборгованості, своєчасно здійснюйте проплату за вивіз сміття
Шановні споживачі послуги з вивезення ТПВ!
КП «Послуга», повідомляє про можливість дистанційної оплати за послуги з вивезення ТПВ. Ви можете скористатися онлайн сервісами Вашого банку та здійснити оплату не виходячи з дому через Приват 24, Ощад 24/7, Монобанк та інші. Для оплати можна скористатися QR-кодом квитанції.
У разі виникнення труднощів звертайтеся до консультантів банку та абонентського відділу КП «Послуга»
Тел. для довідок: (050) 635-80-44
До уваги споживачів, які мають пільги на оплату житлово-комунальних послуг!
Звертаємо увагу на зміну порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг.
Починаючи з жовтня 2019 року відповідно до Закону України від 09.11.17 р. № 2189-VIII «Про житлово-комунальні послуги» пільга надається у грошовій формі.
Розраховані органами соціального захисту населення суми пільг перераховуються АТ «Ощадбанк» для подальшого проведення ним розрахунків з надавачами послуг за кожного конкретного пільговика (безготівкова форма).
Пільговикам, які подали заяву до органу соціального захисту населення на отримання пільги готівкою, виплата буде здійснюватися у готівковій формі у зазначений у заяві спосіб (банк або пошта).
У зв’язку з цим платіж за послугу нараховується у повному обсязі, без врахування знижки, яка надається пільговику.
У разі отримання готівки пільговик має сплатити спожиті послуги повністю. Інші пільговики сплачують, як і раніше, частину платежу, а суму пільги за них перерахує надавачу послуг АТ «Ощадбанк» (за наявності даних про номер мобільного телефону пільговик отримає інформаційне повідомлення від банку про проведені платежі).
Враховуючи, що відповідний механізм запроваджується в Україні вперше, через неточності в даних з технічних причин можуть бути випадки ненарахування окремим особам суми пільги за жовтень 2019 року. У такому разі рекомендуємо звернутися до органу соціального захисту населення за місцем проживання. Сума пільги у такому випадку за жовтень буде донарахована в наступному місяці.
Для зручності абонентів при оплаті послуг КП «Послуга» розроблено :
- абонентські книжки ( для абонентів приватного сектору) додаток 1
- квитанції (для абонентів багатоквартирних будинків) додаток 2
Абоненти можуть використовувати доступні їм шляхи оплати :
- поштове відділення
- каси банків
- інтернет додатки банківських установ (Приват 24, Ощадбанк24, Полікомбанк)
КП «Послуга» пропонує для зручності та мобільності у вирішенні питань щодо нарахувань, оплати, пільг, субсидій, зміни складу сім’ї (кількості абонентів), звертатись на електронну пошту абонентського відділу підприємства – posluga_oplata@ukr.net