Повідомлення споживачів щодо суми несплати отриманих ними послуг

Люди змінюються. Часи змінюються. Суспільство прагне порядку, прозорості, якісного життя. Тому важливо не бути байдужим та намагатися розв’язувати питання, зокрема, стосовно несплати отриманих послуг за вивезення ТПВ ще на початковому етапі виникнення даних проблем. Слід зазначити, що своєчасна та повна оплата отриманих комунальних послуг є обов’язком споживача. Адже це не тільки виконання договірних зобов’язань, а й повага та подяка працівникам підприємства за їх щоденну працю та безперебійне надання послуг у складний для країни час.
Ми розуміємо, що частина наших споживачів може знаходитися у складних життєвих обставинах і поки що не може сплатити за спожиті послуги, але споживачі, які в змозі це зробити, мають розрахуватися та підтримати комунальну сферу.
Пам’ятайте, що існує можливість укласти договір реструктуризації заборгованості (розтермінування), що передбачено чинним законодавством. Також КП «Послуга» наполегливо радить вчасно та офіційно повідомляти про зміну складу сім’ї, перебування в лікувальних закладах чи за кордоном, тимчасове проживання за іншою адресою тощо, щоб заборгованість не виникала з необ’єктивних причин.
Сума несплати отриманих послуг за вивезення ТПВ та інформація щодо стану розрахунків без відображення персональних даних подана нижче.
Для вирішення даних питань звертайтесь до абонентського відділу підприємства за тел. +38050 635 80 44.
Наша феноменальна здатність гуртуватися в найтяжчі часи разом з бажанням допомогти тим, хто того потребує, робить нашу Україну незламною! Разом ми – сила!
Слава Україні!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *